neděle 5. prosince 2010

Diego -official twitter (56)

@jtimberlake - Thanks for answering my question at the arclight screening... Thanks for proving you can have two respected careers at once!
@jtimberlake- Ďakujem za odpoved na moju otázku. Vďaka za preukazanie, že môžeš rešpektovať dve kariery naraz!
...........................................................
What an amazing day!!! Going to bed... Goodnight everyone :)
Bol užasný deň!!! Chystam sa do postele... dobru noc všetkým :)
.............................................................
Just had the best sushi at Sushi & Wasabi. Love that place!!!
Práve som mal najlepšie sushi v  Sushi & Wasabi. Milujem to miesto!!!
...........................................................
Listening to "One Day Like This" by Elbow- EPIC song!! Check it out!
Počúvam  "One Day Like This" od Elbow- EPICKÁ pieseň!! Vyskušajte ju!
................................................................
Buenas noches! Porfavor sigan apoyando al #Teleton
Dobru noc! prosim nadalej podporujte  #Teleton
...................................................................

Jugue basket con Santi y ganamos!! Obvio el metio todas las canastas haha!... Bueno, casi todas :)
Hral som basketbal so Santim a vyhral som!! Dal som všetky koše haha!.... No, skoro všetky :)
..................................................................
Ice skating with @CatHuttanus!! Loving it!
Korčulovanie s  @CatHuttanus!! Milujem to!


About to watch Love and Other Drugs! Very happy :)
Sledujem "Love and Other Drugs" ! Velmi šťastný :)

Žádné komentáře:

Okomentovat