čtvrtek 2. prosince 2010

Diego -official twitter (55)

Intense yoga class this morning! And now reading a script... I'm tired haha
Intenzivne yoga ráro! Práve čitam scenár.... som unavený haha
...........................................................
Happy Hanukkah to all my jewish friends!
Šťastnú Chanuku vetkym mojim židovským priatelom!
...........................................................
Recogiendo a mis hermanos de la escuela y listo para ir a montar!
Vyzdvihnem môjho brata zo školy a som pripravený isť jazdiť na koni!
.........................................................................
@xcherrybloss0mx Tu video fue uno de varios que recibi en mi cumpleanos -- Todos estuvieron increibles! Mil gracias a todos!
Vaše video bolo jedným z niekolkých, ktoré som dostal v deň mojich narodenín- všetky boli užasne. Vďaka!
.............................................................
Ready for bed! Goodnight guys :)
Pripravený do postele! Dobru noc všetkým .)

1 komentář: