neděle 28. listopadu 2010

Diego -official twitter (53)

Happy thanksgiving!! Have a great time with your families and eat a lot of turkey 
Šťastny deň vďakyvzdania.!! Stravim skvely čas so svojou rodinou a zjem  vela morčasieho
............................................................................
Watching Burlesque with my family and @CatyHuttanus!
Pozerám Burlesque s mojou rodinou a s CatyHuttanus!
....................................................................
Feliz de estar con @CatyHuttanus mi rebuja consentida haha! 
Oslava s CatyHuttanus 


A jugar poker con la familia... Soy pesimo me van a dar una paliza haha!Espero ustedes se la esten pasando muy bien con sus familias :)
Ked hram poker s rodinou  som velmi zlý a budem sa biť haha! Dufam, že vy sa mate so svojou rodinou velmi dobre :)
........................................................................
Estoy feliz y muy agradecido de tener a una familia tan increible y amigos verdaderos... #GRACIAS
Som šťastný a v´dačný za tak užasnu rodinu  a skutočnych priatelov ... VĎAKA
.....................................................
Pero sobre todo, soy muy afortunado y estoy eternamente agradecido por su apoyo incondicional... Los quiero mucho! Buenas noches #GRACIAS
Ale hlavne som velmi šťastny a vďačny za ich bezvyhradnu podporu. Milujem ich VĎAKA
.....................................................................

Good morning! About to go riding whooa!
Dobré ráno! Idem jazdiť na koni Whooa!
.................................................................

Rumbo a mi fiesta a celebrar con unos buenos tacos y excelentes amigos... Vamos a enseñarle a LA como se hace!!!
Vzhľadom k mojim narodeninám si dám tacos s dobrými priatelmi a knečne sa naučim ako sa to 
pripravuje !!!
..................................................................
@CatyHuttanus- haha! Love you more rebuja
Diego napisal CatyHuttanus- haha! Milujem ťa viac 

Žádné komentáře:

Okomentovat