úterý 19. října 2010

Diego -official twitter (36)

@AshBenzo- Miss ya too! We should all get together soon.
Tiež mi chýbaš! Mali by sa sa čoskoro všetci dať dohromady.
.............................................................................
New favorite band... The Script 
Nová oblúbená skupina... The Script
.............................................................................
 Diego napísala Lucy Hale, ktorá hrá v Pretty Little Liars:
@lucyyhale- I miss you! Como estas? :) 
Chýbaš mi! Ako sa maš? :
 
@DiegoBoneta bueno y tu? hah was that right? miss u too!
Dobre a ty? hah bolo to spravne? tiež mi chýbaš!

@lucyyhale- Almost... Its "muy bien" :) I need to give you more classes haha.
Let's get together soon! 
 Takmer- je to  "muy bien" :) Musime sa čoskoro stretnúť!

Lucy napisala:
@DiegoBoneta haaaa oooops....so close, yet so wrong. Come visit us! 
 ooops... tak bizko, pritom tak zle. Priď nás navštiviť!
 ......................................................................................
On my way to acting class... Let's see if I don't get in trouble with the teacher tonight... :)
Som na ceste na hodinu herctva... Uv´idime, či sa tnes večer nedostanem do problemov
s mojim učiteľom ... :) 
 .............................................................................

Me fue muy bien en mi escena woohooo!!! Hoy no me tocó regañada haha 
Som vo svojej scene velmi dobrý woohoooo!!! Dnes mi nevynadal haha 
  .............................................................................

 Home & going to bed... class was fun! Buenas noches :)
Domov& isť do postele... v triede bola zábava! Dobrú noc :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat