čtvrtek 14. října 2010

Diego -official twitter (31)



Finalmente todos los mineros rescatados! Estoy sin palabras... Mis respetos para los mineros!
Napokon sú všetci baníci zachráneni. Som nemý... môj rešpekt pre baníkov! 
 ............................................................................................
Luis Urzua es una verdadera inspiracion como líder y ser humano...  
Luis Urzua(posledný vyslobodený banik) má pravdu, inšpirácia je vodca pre ludskú bytosť.
...........................................................................................
Festejando el cumpleaos del amor de mi vida! Mari es duea de mi corazon.
Oslava narodenín mojej životnej lásky! Mari je pre mňa dôležitá. 

  

* nemám tušenie kto je to tá Mari!!!  hmmm.... ale to foto je skvele =D

Žádné komentáře:

Okomentovat