pátek 24. září 2010

Diego -official twitter (21)

Having lunch with @brendanrobinson @chuck_hittinger @brantdaugherty @michellessong
Na obede z  @brendanrobinson @chuck_hittinger @brantdaugherty @michellessong

 Acabo de montar a caballo. Estuvo intenso, estoy cansado haha!
Jazdil som na koni. Bolo to intenzivne, som unavený haha ! 
.................................................................................................

Viva Mexico! 

Getting back home from a UCLA class... It was awesome! Time to go to bed... 
Goodnight everyone :) 
 Príchod domov z UCLA triedy... Bolo to užasné! Čas ísť do postele.... 
Dobrú noc všetkým :)
......................................................................................................
L.A. traffic... Beautiful!! 
 L.A. obchdody.... Krása !!
....................................................................................

 Hoy fue un dia muy productivo. Juntas, casting, compuse en el studio y vengo llegando de mi clase en UCLA... Cansado pero muy contento!
Dnes bol velmi produktivny deň. Spoločnosť, kasting pochadzajuci z mojej tridy UCLA....
Unavený ale veľmi šťastny ! 
....................................................................................

Saw James Franco on David Letterman tonight I admire him- he's an amazing actor 
 and he's taking the time to study & improve his craft Bravo!
Videl som Jamesa Franca v  nočnej show Davida Lettermana. Obdivujem ho, je to 
skvelý herec a urobil si čas na štúdium & zlepšenie jeho remesla. Bravo ! 

Žádné komentáře:

Okomentovat