středa 8. září 2010

Diego -official twitter (12)

Que onda! Hoy fui al gym en la manana y ahorita estoy en el apple store. El clima esta muy raro... Hace frio y ayer hacia muchisimo calor!
Táto vlna! Dnes ráno som šiel do posilňovne a teraz som b apple store. Počasie je velmi
divné. je zima a včera bolo horuco.
.............................................................................................................
RT @PaolaAlex: @DiegoBoneta http://twitpic.com/26bmlc - best scene of the entire season.... love it!!!!- Thanks so much- I'm glad u liked it
Najlepšia séria celej série... Milujem to!!! Diky moc, som rád že sa ti to páčilo
 
. .............................................................................................................
Feliz con mi Ultimate mocha de Coffee Bean!
Šťastný s mojou kávou z Coffee Bean !
.............................................................................................
What's your favorite movie?
Aký je Váš najoblubenejši film?
.............................................................................................
 Goodnight everyone- going to bed... Have to wake up early!
Dobrú noc všetkým- idem do postele.... Ráno vstavam skoro!


4 komentáře:

  1. vďaka za odpoveď summer, no ja som tina, takže to ti písala asi sun alebo bella :) neviem pod akým menom ju poznáš :) lenže jej sa teraz spýtať nemôžem, lebo je off na dlhšiu dobu .. tak preto som sa pýtala teba :) hej jasné, rady spriatelíme, .. len ti chcem povedať aby si nás prosím brala s rezervou, keď moc nebudeme chodiť, pretože máme toho teraz veľa - som v 9.ročníku :)

    OdpovědětVymazat
  2. jasné, pohodka-jahodka :) aj my ďakujeme!

    OdpovědětVymazat
  3. inak , chcela som sa ťa spýtať, či nevieš o niekom, kto by chcel robiť admina/ku na blogu o demi ? :)http://demi-lovato.blog.cz
    keď vieš, daj prosím vedieť! :) vďaka!

    OdpovědětVymazat